Doplnky výživy

L-arginín je semi-esenciálna aminokyselina. Ide o stavebný prvok bielkovín, ktorý vykonáva nespočetné množstvo fyziologických funkcií v našom organizme. Viac o týchto účinkoch

Nenasýtená mastná kyselina, ktorá sa často spája so spaľovaním tukov a diétou. Možno sa zdá byť paradoxné, že práve túto kyselinu užívame aby sme schudli, ale faktom je, že CLA môže mať výrazný vplyv pri spaľovaní tukov.

Počas tréningu nám taurín pomáha bojovať proti pocitu únavy- to je asi najznámejší fakt, o ktorom vieme. Viac o tom, ako funguje táto aminokyselina sa dočítaš v článku. 

Ako funguje aminokyselina HMB, jej účinky a výhody sa dozviete v tomto článku.
 

Esenciálne aminokyseliny (EAA) sú aminokyseliny, ktoré si ľudský organizmus nedokáže syntetizovať a musia byť do organizmu dodávané s potravou. Viac o podstate tohto doplnku v tomto článku. 

Patríte medzi vegetariánov alebo Vás trápia žalúdočné problémy pri požití mliečnych výrobkov ? Sójový proteín bude tou správnou voľbou.

Hydrolyzovaný proteín v sebe nesie hneď niekoľko veľmi cenných výhod a benefitov, ktoré môžete využiť vo svojej športovej príprave. O aké ide, si povieme v tomto článku.

Prečo sú BCAA dôležité, ich význam a delenie, o tom si povieme viac v tomto článku.

Voľba tých správnych doplnkov výživy môže byť pre ľudí, ktorí sa v tejto problematike málo orientujú, dosť ťažká úloha. Tento článok je určený pre tých, ktorí síce nevedia ktoré doplnky im môžu prospievať, ale sú rozhodnutý to vyskúšať. Môžete si vybrať s nasledujúcich odporúčaní.